2 maskiner.

Nu har jag kastat in två maskiner med tvätt nere i tvättstugan .
Nu återstår bara 1 superstor Ikeakasse kvar med tvätt att tvätta .. Ska gå ner om ungefär en timme och slänga in nya maskiner .
Åh , det är så skönt att ha allting nytvättat ju , bara gosa ner sig i ett nytvättat påslakan är ju bara för underbart!

Nu ska jag leta fram vartenda smutsigt plagg här hemma så verkligen allt blir nytvättat och jag slipper tvätta på ett par dagar .

Hur gör ni (?), har ni tvättstuga eller egen maskin ?
Vi funderar starkt på att ställa in våran lilla tvättmaskin här inne på toaletten , men det finns ingen bra plats så den enda platsen den kan stå på är typ direkt innanför dörren och då sticker den ut i dörröppningen , vilket inte är så snyggt . Men det är ju skönt med egen tvättmaskin så jag håller på att överväga de där med att kanske ställa in den endå!


puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Näe dom är tvåäggs :)

2009-09-07 @ 16:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0