6 månader sedan..

Igår(inlägget las inte upp av nån konstig anledning )
Jag insåg just att det faktiskt var 6 månader sedan , för att vara exakt -som jag och T förlovade oss.
Vi satt på planet , spända inför allt nytt som skulle ske - vi skulle resa ensamma till ett land långt bortom våran vanliga vardag , vi skulle sola , bada , tatuera oss & framför allt ..vi skulle förlova oss & komma hem som ett ännukärare & tightare par med fler upplevelser tillsammans .

Sagt och gjort , vi åkte och kom hem som dom lyckligaste i världen & jag kan bara säga att
-så är det än idag ..


ja , trots allt bråk och tjaffs om småsaker, finns det ändock ingen som förgyller mitt hjärta och mina dagar - såsom han. Han är speciell och kommer alltid att vara det.


Hjärtliga hälsningar , mig..♥

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0