äntligen hemma.

Anonym om finskor.:
det finns lika skor på eurosko tror jag det heter ligger i samma huslänga som stadium, åhlens å det då kan du ju prova storlek

svar
; åh , smart där . Kanske ska åka ner o prova dom trots allt ...
men jag ska nog beställa dom nu endå , tror ja kommer kunna ha dom :)

HEJ!
Jag kom just innanför dörren från jobbet ! Det gick rätt bra idag och magen gjorde mindre ont ...
Nu sitter T och försöker laga en dator och jag ska precis till att beställa mina skönheter till skor.

Efter jag beställt skorna så ska vi slå på en skräckfilm och bara hålla om varandra , det är så sällan man gör det nu för tiden & det är ju faktiskt "sånt" som gör ett bra förhållande ännu bättre !

Puss så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0