äntligen.

Nu har jag äntligen tvättat klart & min t är äntligen hemma !
T kom hem lagomt tills tvätten var färdig , o inte va han nå hungrig heller -nej då , han ville inte ha nån mat . Jag själv var vrålhungrig så jag blev tvungen att koka lite potatis som jag senare blandade ihop med fiskbullar i hummersås. Jag vet att många är jätte imot fiskbullar, men jag fullkomligt älskar det , fast bara om det är hummersås , annars får det vara...

Nu ska vi strax ta en promenad till Ica , där det finns en bankomat - måste kolla om jag har nå pengar kvar på kortet , för i plånboken där ekar det bara .
Ikväll blir det till att kolla på alla bra program som är( alla på tv 3 ) ,
klicka för att se vad programmet handlar om.
Till programmen blir det nog till att ha någonting gott att äta , vi äter så sällan tillsammans dom dagarna T jobbar . Då blir det mest så att han äter frukost klockan 05.00 innan han åker och jobbar kl. 06.00 , sedan vaknar jag typ 11 o äter ingenting förns på kvällern då ja kanske äter en macka eller så - & det är ju inte bra ..

Jag har gått ner rätt mycket i vikt , förmodligen för att det är som det är med ätandet . Men jag har därimot gått och blivit mycket piggare och gladare eftersom jag äter så himla bra vitaminer.
Ni vet dom där rosa nya på apoteket?
dom är verkligen jättebra om man har järnbrist och är trött m.m

Nu ska jag dra på mig min mjukisdress och sedan gå ut och gå med mina två fina..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0