Barnvakt.


Venna kom förbi med Max
för ungefär en timme sedan . Eftersom att hon skulle jobba hela dagen så frågade hon om jag kunde vara barnvakt och det kunde jag ju såklart ..

Just nu ligger lillgrabben och sover i våran dubbelsäng , han var verkligen skittrött, hann bara dricka halva flaskan innan han somnade bums med nappflaskan i munnen.
Medans han ligger och sover så tänkte jag passa på att klä på mig och göra mig klar så man är redo för världen utanför och slipper se ut som ett troll..




Dagens planer har jag inte någon vetan om än så länge ,det lär vell visa sig hoppas jag . En promenad står iallafall fast på schemat , sedan vet jag inte vart och när .

Iallafall så passade jag på att sätta upp mina hissgardiner som vi köpte igår när vi var på IKEA . Det blev verkligen skitbra ! jag hatade dom gamla gardinerna, fula prickiga.

såhär blev det nu , skitbra och stilrent..



-Nej , om jag ska hinna med att klä på mig är det nog bäst att jag börjar nu , man vet ju aldrig när Maxen vaknar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0