bombnedslaaaag.

Hela vårt kök ser ut som ett jäkla slagfält efter allt bök med flyttkartonger som vi tog upp från källarn i hopp om att vi skulle kunna få lite mindre saker i alla skåp.

Nu har vi iförsig städat lite smått sådär , men det känns som att det är tusen miljoner saker kvar att göra just i köket. Det är helt enkelt det värsta rummet i hela våran lägenhet på 3 rum och kök !
Jag orkar inte ens prata om det - bilden får helt enkelt tala för sig själv ..



Efter vi städat bort allt och kastat en hel flyttkartong med köksgrejer så kände jag att vi hade gjort oss förtjänta av en ISKALL smoothie , så jag slängde iordning en sån till mig och T .
-Ser dom inte frestande ut så säg ..





Nu när vi druckit upp våra smoothisar och även kollat på " ensam mamma söker " så sitter vi bara i soffan och småkollar lite på långfilmen som går på 3an - Hitch .
Har inte fått någon uppfattning om ifall den är bra eller dålig , men det spelar inte mig någon roll för jag känner att jag inte har någon som helst lust till att koncentrera mig in i någon handling just nu .

Istället kanske man ska slå på Thailandsfilmen som vi gjorde under våran resa till Thailand (?) .
Jag lovade förrut att jag skulle lägga in några klipp från den filmen här på bloggen - vilket jag inte har kunnat göra då den fortfarande är på sånt där "videokameraband" och den måste vara på en dvdskiva för att det ska funka att lägga över på datorn , vilket kostar över 500:- och kommer att ta 4 veckor från och med den dagen man lämnar in bandet på affären ...
suuuuuuuuuuuuuuuuuuck !
Men jag lovar att jag lägger in lite klipp så fort vi har fått själva skivan osv .

Så länge kan ni ju njuta utav att kolla på alla bilderna på min bilddagbok ?
Frrajs (mars-09 mellan datumen 13-28e)*klick*




Nu ska jag sätta mig och blåsa på T´s öra , tog nämligen hål på honom allderles nyss ..


puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0