dyngrak.

Vi var hos venna idag och umgicks , T kom dit efter jobbet .
Vi var där nån timme efter att T kommit dit , sedan åkte vi hem för att sedan bli upphämtade klockan 18 utav min syster . Vi åkte på hockeymatch i sandviken , systers tjej spelade och det var riktigt kul att kolla på . Vann gjorde dom dessutom , med 11 - 0.

Efter hockeymatchen , som slutade ungefär vid 9 , så åkte vi till valbo och T´s föräldrars hus , där fixade vi oss lite innan vi sedan gick upp till T´s granne och umgicks.
ALLT gick toppen fram tills vi skulle hem igen , vi åkte med en aspackad chaufför som körde som ett cp , sedan gick vi från konserthuset eftersom att dom ställde bilen där .
När vi kom hem somnade vi i sängen , sedan väcktes ja utav att T spyr ner både mig , sig själv & hela sängen .Inte nog med det , han tappade även bort min kamera - som han sa låg i väskan , men som inte gjorde det. Han börjar även beté sig som en (rent ut sagt ) idiot och jag sa därför åt honom att försvinna härifrån och ur min åsyn.

Jag trodde aldrig du skulle bli den här människan , som betér sig som ett svin mot den man älskar..

Besviken och ledsen är vad jag är , synd att vårat förhållande skulle sluta såhär .
& .. jag vill inte höra nå jävla skitsnack bakom min rygg om det här för det är jag så jävla less på .

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0