Extreem Fraajs-makeover.


Extreem FrajsMakeOver fortsatte starkt sedan sista inlägget , nu är det färdig .
Vi höll på i evigheter med att sätta i håret efter att jag hade sköljt ur hårfärgen , men nu är det äntligen isatt och nyfärgat - och jag bara älskar det !

Tänkte att ni skulle få se lite bilder från när vi höll på att sätta i det , så kanske det blir lättare för er som gärna ville se hur det såg ut m.m .
Däremot tänkte jag att ni får se "efterbilden" imorgon eftersom jag inte orkat fixa till det just nu då det blev så himla sent. Eller ja , klockan är ju iförsig bara nio , men jag är hur trött som helst ..



Just nu sitter jag och T och kollar på "urban legends" - ett program som handlar om myter .
Malin och Ken åkte just hem , så nu är det lugnt och skönt i lyan , haha .

Imorgon är det vardag igen - tillbaka till verkligheten , T jobbar och jag ska vara hemma . Tror att jag kanske skulle jobba på onsdag , har faktiskt glömt bort , så jag ska ringa dom imorgon . Ska även försöka komma ihåg att ringa körskolan och boka en "riskettan" - nån kurs om olyckor som man måste gå innan man tar körkortet . 800:- kostade det , det tycker jag är lite väl häftigt för att sitta på en "3timmars-lektion" , eller vad säger ni ?

Nu börjar snart "Nothing Hill" på trean för er som är romatikfantaster ! Klockan 21:00.

Vi hörs vell strax innan jag ska sova , sov så gott med er ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0