extreem home makeover .

Satt och kollade på Extreem home makeover nyss - men som nu har slutat .
Jag verkligen älskar när dom uppfyller folks drömmar med hus och allt vad dom får , det är så underbart att se dom så lyckliga , speciellt barnen.
Om jag kunde , då skulle jag hjälpa alla hemlösa att få ett hem ..

Nu sitter jag faktiskt bara och väntar på att T ska komma hem , han var tydligen redan vid dragongate , så det dröjer vell inte många minuter innan han är hemma .

Jag har förresten fått förfrågningar angående thailandsvideon , några vill att jag ska lägga ut videon från när vi förlovade oss och tiden då vi var i thailand - här på bloggen , så ni också kan få tillgång att se hur underbart det faktiskt var & jag har funderat på det ..
Jag kom fram till att ifall jag går och gör videobandet till en skiva nu idag , då kan jag kanske lägga ut en snutt utav videon på youtube och därefter lägga in den på bloggen , om det skulle vara intressant ? :)


Håll utkik under kvällern , kanske kommer upp en videosnutt från när vi var i thailand ..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0