första passet över.

ja , nu är första kvällspasset överstökat .
-Men än återstår 2 kvällspass till innan jag får långledigt igen. Jobbar imornkväll och på söndagkväll..

Jobbet gick bra även om jag behövde ringa dit T för att ge mig min medicin till magen . Jag stod inte ut med att ha så grönjävligt ont så han behövde komma dit runt 20:30 tiden även fast han skulle kommit dit en timme senare för att äta och sedan åka tillsammans med mig hem till oss .
Men så blev de ju som sagt inte , utan han och Ken (en kompis) kom dit klockan 20:30 och satt där och käkade och väntade på att jag skulle sluta (22.00) , sedan åkte vi hem till en kompis till Ken´s storebror där dom satt och spelade poker .
Vi stannade inte där så länge utan åkte istället hem.

Nu sitter vi här i soffan och ska strax sova , att jobba & samtidigt ha magkatarr tär på krafterna ska ni veta . Det här är ingen lek -fyfan vad det gör ont , jag vill bara försvinna ..

Hoppas ni har haft en bra kväll och att ni ska göra någonting roligare än att jobba .
Jag funderade på att säga ifrån mitt pass imorgon eftersom att jag har så himla ont och verkligen inte kan röra mig som jag vill , utan måste ibland stå still och bara hämta andan .. Men jag ångrade mig eftersom att det skulle vell säkert inte låta bra i dom " andras " ögon om man säger ifrån ett pass på en Lördagkväll liksom .
menmen , jag får vell stå ut .. bara det inte blir värre för då måste jag ringa sjukhuset!


Blickar framåt mot ljusare tider , mars -10 då blir det thailand igen

Sov så gott med er för nu måste jag försöka sova bort min värk eftersom att jag inte får ta fler tabletter för idag .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0