FruktisFrajs.

Muuuuums , mitt hår luktar undeeerbaaaart efter all tvätt med fruktishampoo och balsam!

Nu ska jag riva fram alla grejer jag ska ha med mig imorgon - hårtork , plattång , smink , myskläder , kudde , badkläder , tandborste , bettskena m.m

Jag har faktiskt redan bestämt vilka kläder jag ska åka i , det blir min gråa mysdress , ett långt tight linne och mina fräsiga nikeskor - kanske hur bilvänligt som helst !
Jag har dock inte fått tag på Venna än , inte på hela kvällern faktiskt .. Hoppas hon "bara" har somnat så att det inte har hänt henne någonting .
Det visar sig imorgon - då ska jag terrorisera mig , om inte hon hinner före ... hmm..risken finns !

Nej mina vänner , nu får ni faktiskt sova så gott , för det ska jag göra ..
Men först , ska jag packa ...

Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0