godmorgon.

gomorgon !
Vaknade just ,o som vanligt var det för att jag var kissnödig..
Jag kände inte riktigt för att gå upp för dagen så istället la ja mig i sängen igen och tog datorn i knäet , jag skulle ju endå ha suttit vid datorn så jag kände att då spelade det ju ingen roll vart jag satt.

Iallafall så är det ingenting som är planerat inför dagen , det enda är vell att ja ska duscha o vara ute med hunden ett tag . Annars blir jag vell bara hemma om det inte dyker upp någonting annat intressant.

Svea ligger och snarkar här bakom min rygg, snacka om att sova tuuuungt.
Sötbusen min



ååh vad jag saknar sommaren , jag sitter och kikar igenom alla sommarbilder från denna sommar .
Tänk att det snart är vinter och svinkallt ute :'(



puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

fida , de är redan svinkallt ute ! varför tror du folk börjat använda vinterjackor ? (( ; haha

2009-09-17 @ 22:41:18
URL: http://jeeessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0