Gooodis!

Har nyss kikat klart på IDOL & herregud vad duktiga vissa grabbar var , speciellt Rasmus - han var riktigt bra !

Nu sitter vi och kollar på Efterlyst på tv3 som idag verkar vara skitspännande så det är lite svårt att skriva samtidigt.

Hela dagen har vart så himla underbar idag , det enda som vart lite jobbigt är att jag börjar bli sjuk - jättesjuk.
Förrutom det har det vart en skitmysig dag med härligt sällskap och skitgod mat nu på kvällern. Jag verkligen älskar sånna här dagar..

DET BÄSTA på hela dagen var nog den smarriga godispåsen som T och Ken gick och köpte medans jag låg i soffan och mådde dåligt - mitt älskade hjärta !

Nu ska jag fortsätta kika på Efterlyst .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0