Hår-byte.

Godmorgon!
Har legat i sängen 1 timme nu och bara tittat runt lite på internet och vilat ut .
Nu känner jag därimot att det är dags att kliva upp ur sängen och göra någonting , jag känner att rastlösheten börjar ta vid . Svea ligger dock och sover fortfarande , helt galet vilken sömntuta hon är , man får nästan tvinga henne att vakna när man ska gå ut på promenad ibland på mornarna.

Idag har jag kommit underfund med att jag faktiskt jobbar , dock inte så länge som vanligt utan denna gång jobbar jag 16-21 , vilket är 1,5 timme kortare än dom "vanliga" passen jag brukar jobba .
Men det är ju bra , eller dåligt också för den delen .. - men med tanke på att jag ska jobba Fredag-Söndag också så gör det faktiskt ingenting.

Innan jobbet blir det nog bara till att ta det lugnt , det känns endå som att man inte hinner göra någonting på den korta tiden . Inte hinner jag träffa T nånting idag heller , förrutom ikväll förstås ..

Igår förresten ,
då var jag milimeter från att boka nyss hår från rapunzels hemsida , men sedan kom jag på att jag kanske kan använda håret jag just nu har - lite längre ..
Därför tänkte jag vänta med att köpa nytt hår och istället lägga pengarna på annat , kanske nytt golv?
Nemen det blir nog till att köpa nytt hår nästa månad . Sedan nytt ännu en gång tills i mars - då vi åker till thailand.
Jag ska inte ha microringar denna gång , utan jag såg en video på youtube där en tjej hade keratinvax och hon visade hur dom satt m.m , så nu SKA Jag faktiskt prova det :) ( sen om de är bra eller inte får tiden utvisa)

Nu ska jag gå ut med Svea en sväng , sedan är det nog dax för en film.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0