Hemma efter en tripp med M.Åhlander.

Nu har jag och Mattias Åhlander vart på den omtalade trippen till Forsbacka , han hittade nycklarna han letat efter så nu är dom inlämnade på gavlegårdarna och det är bara att fortsätta packa upp och greja i den nya lägenheten som förstås ligger i forsbacka.
Efter gavlegårdarna skjutsade han hem mig så nu försöker jag hinna laga lite mat tills T kommer hem , vilket jag inte tror att jag hinner . Men det är ju bra att börja iallafall ...
Kyckling och potatis får det bli , med massa morötter och dip -inte helt fel va ?

Ikväll tyckte T att vi skulle ut o käka och gå på Bio , men jag vet inte ja . Jag känner mig så himla risig och har fan igen ork att duscha och göra mig "fin" .
Det får bli en hemmakväll om jag inte ångrar mig drastiskt .

Ni då , vad ska ni göra en onsdagkväll som denna ?


Och Åhlander , vad kul att du också läser min blogg . Blev nästan lite paff när du sa att du "hade läst det" i min blogg då vi pratade om någonting under gårdagen.
Kul kul , älskar när det kommer in flera läsare.


Nu är nog ugnen varm så nu kan jag börja med riset och kycklingen.

FÖRRESTEN , jag vaknade imorse och mådde (rent ut sagt) skiiiiiiit , ont i halsen och helt igentäppt i näsan -hur kul är det då när man har en hel arbetshelg framför sig ? Inte ett dugg ....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0