Kalmar.

Godmorgon!
guuud , villet strålande väder vi har haft dom senaste dagarna - synd att man inte vart ledig , men det håller nog i sig ett tag till skulla ja kunna tro - peppar peppar ...

Vaknade här i huset för sisådär en timma sedan , sedan dess har vi bara myst alla 3 i sängen , ja , Svea kom också upp i sängen och mös .
Just nu är T ute med Svea och jag sitter här i "pjamas" och kollar på reprisen från idol när dom var i Gävle . Tänkt vad många bra sångare som aldrig får uppleva sin högsta dröm - att bli artist ..
Varför inte bara göra alla bra sångare till artister ? Det finns ju endå så få artister att lyssna på här i världen..

Klockan 16 blir det som sagt jobb igen , sedan slutar jag runt 22:30 tiden . Då ska jag hem fortare än blixten och duscha och göra mig frääsch , sedan ska jag även börja packa lite . Jag vet inte ritkigt vad man ska ha med sig , men jag antar att badkläder är ett måste då det finns ett skitmysigt badhus där i kalmar.
Nemen joggingbyxor och en stor fet halsduk påvägen dit låter vell inte helt fel ? För det börjar ju faktiskt bli kallt ute nu .


Nej , nu ska jag kika vad jag ska packa alla grejer i - som jag ska ha med imorn!

Vi hörs senare ,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0