lilla hunten.

Godmorgon!
Vaknade just av att en hund som förmodligen bor här i höghuset - skällde som en idiot ..
Han skällde säkert i en timme i sträck , för jag låg verkligen och försökte somna om , men han skällde mig till vansinne.
Det var en sån där liten hund , tror att det kan ha vart den lilla vita vi brukar se när vi är ute och går med Svea .
Iallafall spelar de ju ingen roll nu , det är ju endå dags att kliva upp .

Jag satte nyss på platttången , så ni kan få se resultatet av mitt hår nångång . Dock så har jag inte klippt det ännu , vilket ska göras inom kort , men Malin hann inte riktigt det igår eftersom hon behövde åka hem och äta varma mackor . Haha !

Jag skrev ett meddelande till Venna - frågade om hon ville följa med på promenad , men hon hade ingen vagn så det ser ut som att jag kommer få att gå ut ensam , som vanligt .
Men vad gör vell de , jag får vell prata med Svea och hoppas på att kanske få ett skall eller ett morr tillbaka..

Ska jag kanske fortsätta mitt plattande så ja blir färdig nångång , antar att ni väntar . Det gör jag också för den delen, jag gillar inte mitt vanliga korta hår , jag känner inte ens igen mig då.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0