lite (mobil)bilder.

Hej !
Här kommer lite bilder i "full storlek" (eftersom det går fortast) , dock är det mobilbilder eftersom det också gick fortast att lägga in , jag vill ju inte riskera att förlora kontakten med internetanslutningen , moahah.

Iallafall så sitter vi nu och väntar på min mamma som ska komma hit till huset och hämta oss , sedan ska jag övningsköra(!) enda bort till kalmar - WOHO , nu kom hon hem ! precis nu ..
Vi ska åka och Bowla , o jag ska vinna !!! , försöka iallafall ..

Här är Venna och max när vi stannade på Mcdonalds i södertäjle .

Här äter Venna frukost igårmorse.

Mamma målar brädor till det nya huset .

...medans satt vi och väntade , på golvet (!) haha




Nu blir det bowling som sagt , håll tummarna ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0