magen spökar vidare.

Godkväll.

När T hade kommit hem och duschat och gjort sig fin så kände jag mig så risig att jag också beslöt mig för att ta en dusch , en långdusch.
Efter det drog jag på mig min gråa mjukisdress och mina nikeskor för att sedan gå till bankomaten med T och Svea-så Svea skulle få en kvällspromenad.
På vägen hem köpte vi en pizza som vi delade på & mums så gott det var ,fast det kändes lite dumt att sitta o käka pizza när man kollade på program där dom var perfektionister ,tjockisar & träningsnarkomaner .
Well , vi åt iallafall upp hela pizzan medans vi kikade på alla bra teveprogram jag tipsade om i förra inlägget.

Nu har vi just vart ute med Svea på den sista kvällspromenaden och ligger nu i sängen för att sova , t kommer nog somna innan mig för jag är inte ett  dugg trött - har bara ont i magen !
Fan fan fan om de är magkatarren som fortfarande spökar . Jag som trodde det skulle ge med sig efter alla tabletter.

Det visar sig , det kan kanske vara att jag ätit för mycket "förbjuden" mat på sista tiden också -dvs gluten och laktos. FY MIG !

Nej , nu måste jag försöka sova !

Grrr , snart ligger man där igen. Med den finaste T i världen


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0