min mage.

guuud vad jag är deprimerad  - såhär blir jag jämt när jag ska jobba.
Från det att jag vaknade i morse så har jag vart så himla deprimerad , jag känner inte för att göra nånting mer än att bara sitta och vänta på att jobbet ska börja .

Såhär är det jämt , varje gång jag ska jobba blir det såhär .. Kanske är det därför jag tappat all aptit - som i sin tur har lett till magkatarr ?
Det är många funderingar , än har jag inte svaren..

Iallafall så har jag inte fått i mig någon frukost än , jag har som sagt ingen aptit alls ! Jag kommer säkerligen inte äta förns jag står där på jobbet och någon frågar ; "vill du gå och äta?" , och jag i min tur svarar att "ja , de kan ja.."
-även fast jag inte är hungrig .


Nog om mat , jag hoppas att jag hinner träffa T innan ja åker till jobbet , annars skulle han komma ner till mitt jobb och möta mig ikväll , han är så himla sööööt ! ♥

Nu måste jag ta en promenad med Svea . :)
Vi hörs sen


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0