"My sister´s keeper".

Jag fick nyss ett otroligt hett filmtips genom teveprogrammet "Oprah".
Dom pratade om filmen "my sister´s keeper"  som förövrigt handlar om en familj vars ena barn drabbats av cancer.
Inte nog med att hon "spelade" cancersjuk i filmen , hon rakade även av sitt midjelånga hår och även sina ögonbryn innan inspelningen skedde . Flickan är 15 år , tänk er själva - att vara 15 år och raka av sig allt hår .

Kan även passa på att berätta att jag själv , rakade av mitt axellånga hår när jag var 13 .

Se trailern för att få en bättre inblick, den gör mig faktiskt tårögd ...




-den bara måste jag se , frågan är bara vart den finns att tanka hem/köpa.
Ska leta efter den fram tills jag börjar jobbet , t är förövrigt snart hemma så jag hinner vell träffa honom ungefär 30 minuter innan jag ska åka .

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs boken "allt för min syster" om du inte läst den, filmen är baserad på den boken och filmen har preiär den 25 september i sverige

2009-09-17 @ 15:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0