Riskettan.

Nu har jag äntligen bokat "riskettan" som man (nytt för i år) måste ha för att ta körkortet ..
Pratade i en chatt med någon tjej från YA , hon bokade in mig på en lektion den 30/10 kl.08.30 - bra va ?

Vi började prata om allt mellan himmel och jord så tillslut bestämde jag mig för att klicka på knappen "avsluta" haha - jag tyckte helt enkelt att det räckte med prat med en helt okänd människa ...

Skönt att ha de där skiten inbokat iallafall , även om det inte är förns om en månad  - fast jag hade vell endå inte tänkt ta körkortet innom loppet av en månad heller så det spelar ju egentligen ingen som helst roll .

Sitter just nu och kollar på barnkanalen och "ubbe och tess" som är ubåtar - dom är så söta och jag älskar verkligen barnkanalen , jag sitter alltid och kollar på det om dagarna medans T är och jobbar !
Men ikväll blir det andra bullar för då ska jag nämligen också jobba , kväll förstås . Jobbar mellan klockan 17-23.30, så det blir vell bara till att sova när man kommer hem om man ska orka morgondagens Shopping och " överraskning" - gud vad nervös jag börjar bli , du är en riktig buse du T !




Skönt med lön som sagt och ännuskönare är det att både jag och T fick mera lön än vad vi hade förväntat oss - sånna dagar älskar jag verkligen .

Nu ska jag försöka hitta någonting ätbart i skafferiet , men jag tror faktiskt att det börjar tryta med mat för våran del - det är verkligen dags att handla , men det får bli imorgon för idag har jag varken tid ,lust eller ork att gå dit ensam.

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0