shopp.

Kom nyss hem från staden där jag har vart med min T och bara kikat runt ..

vi hittade lite fynd som vi nu har ställt till rätta här hemma och ack så nöjda vi är , även om det bara blev 3 saker-men bättre det än inget alls skulle jag vilja säga ..

Det blev ;

En "komihåg & noteringstavla" från designbutiken VILLAGE för 229:-
En svart förvaringskorg på ÅHLÈNS för 249:-
En svart pärm till alla betalda räkningar och lönebesked , från ClasOhlsson, 29:- (ni vet förhoppningsvishur en pärm ser ut , därav ingen bild..)






Det blev även en varsin MONSTER dryck som vi nu sitter och smuttar på , eller jag rättare sagt , T sprang ut på promenad med Svea medans jag skrev inlägg och la in bilder ..

Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan gå ut och käka på Churtstreet och kasta jordnötsskal på GOLVET (!!) -Ja, man får faktiskt göra det på Churtstreet , det är fränt ..
Kanske även blir så att vi går på Bio ifall vi inte får bord förns sent ikväll - vilket man inte brukar få , speciellt inte helgen efter lön och speciellt inte på en löööördag.

Nu måste jag bestämma kläder och fixa håret .

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0