Städning.

Ja , nu ska jag ta tag i städningen .
Ska börja med att plocka undan alla småsaker som ligger på hela golvet , sen måste jag även vika in all jävla tvätt i garderoben. Jag hatar verkligen att städa , kan det inte bara vara klart ... nu nu nu !

T verkar kunna läsa mina tankar , han har redan börjat att vika in tvätt - eller så kanske han rent ut sagt också tyckte att det såg stökigt ut med hela vardagsrummet fyllt med tvätt , haha .
Jaja , tycka vad man vill .

Ingen som vet någon bra serie man kan börja följa ? jag är ju hemma hela dagarna så jag skulle lätt kunna börja följa en serie om dagarna, ett bra tidsfördriv.

Nej , nu måste jag verkligen städa .
Kameran blev ju borttappad på " festen " , men nu är den tillrätta igen . T´s syster skulle komma hit med den snart , så jag lägger vell in lite kort i nästa inlägg :) håll utkik..

sålänge kan ni ju njuta av denna bild då jag hade svart hår ..
Funderar verkligen på att färga bort det blonda , det är så grymt mkt snyggare med svart .
Dock blir det ju så blekt när man åker utomlands ...


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0