stressmage.

Nu har plutten sovit i en timme och det börjar bli rätt långtråkigt här hemma - eftersom att svea också sover..

Syster min ringde och frågade om jag ville gå en sväng med henne på staden då hon skulle handla någonting som jag redan glömt bort var det var . Men visst kunde vi det , så när Maxen vaknar ska vi ta en promenad med vagnen ner på stan en liten stund , sedan lär vi nog hålla oss hemma tills " mamma venna " kommer och hämtar Maxen.

Jag börjar bli depremerad tror jag , jag har alltid en "stressklump" i magen som kommer fram varje gång jag tänker på jobbet.. Jag förstår verkligen inte varför , för jag har ju inget imot att jobba egentligen ! (?)
Vet heller inte vad jag ska göra för att undvika " stressatackerna" , enda gångerna det känns bra är då jag sover (vilket kanske är rätt självklart..) .
Men ska man behöva sova och vila heeela dagarna för att slippa må dåligt? man börjar ju fundera..

Nog om negativa tankar !

Jag längtar iallafall tills T kommer hem för jag ska överraska honom med färdig middag och tända ljus inne i vårat kök med nya gardiner -hoppas det uppskattas , annars blir jag purken.
Frågan är bara vad man ska laga för någe (?) , kanske kyckling med ris ? , det brukar han vilja ha ...



Nej , nu ska jag leta på massa mysiga filtar som Max kan ha i vagnen medans vi gå ner på staden.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0