tillbakablickar.

Anonym om klistrad framför teven ikväll.:
vad har du köpt ditt halsband som du bär,? :)
skit snyggt, och passar verkligen dej.

svar; Hej !
Denna fråga fick jag förrut en gång , men tar mer än gärna upp den en gång till .
Jag köpte mitt halsband då jag och min pojkvän/sambo var i thailand i Mars-09. Vi låg på stranden då det plötsligt dök upp en man med ett stort utbud av alla sorts smycken , självklart handgjorda . Eftersom det både var billigare ,plus att smyckerna känns mer betydelsefulla när man vet att pengarna går till någon som verkligen behöver dom, så köpte vi en hel drös med smycken utav honom. Han verkade bli helt extas för att vi köpte så pass mycket , så varje gång han gick förbi flinade han och vinkade och var allmänt jätteglad.
så, halsbandet är ett handgjort smycke , från koh lantas vackra strand.
Tack för din fina kommentar förresten.



åh , nu fick jag värsta tillbakablickarna från tiden då vi var i thailand . Jag vill så himla gärna bara ligga där just i nuet och bara vara . Jag älskar thailand och kommer alltid att göra det , ett besök om året är en självklarhet från och med den resan.

Bjuder härmed på några underbara bilder
från ön KohLipe, vilket är det vackraste stället jag någonsin besökt.Vi kommer att åka dit nu i mars -10 igen & även besöka öarna runt omkring just koh lipe .





Visst är det vell vackert ?
Jag längtar nå grönjävligt tills vi ska dit igen . Då ska det bli dubbelt så många foton just därifrån för sist vi var där så hade vi begränsat antar bilder kvar att knäppa då ena vårt minneskort gick sönder efter 1 dag i thailand.

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med min allra bästa T .

Sov gott med er så hörs vi imorn innan jag åker och jobbar .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0