Toalettmakeover.


Vaknade klockan 11 utav att jag blev smsbombad .
Det märks tydligt när T har tråkigt eller lite att göra på jobbet , då blir det alltid tusen sms till mig då jag ligger och sover.
Denna gång blev det ju (som tur var) inte så tidigt , men ibland kan han skicka typ vid 8tiden , haha.

Jag sitter faktiskt fortfarande i min stora sovtröja och mina mysstrumpor från Cubus - ni vet sånna där mjuuka?
Jag har faktiskt inte en tanke på att göra mig iordning , jag känner faktiskt bara för att sitta här i "pjamas" hela dagen haha.

Nej , men vi ska faktiskt åka till Ikea och handla lite saker till toaletten när T kommer hem , så innan dess lär man vell duscha . Tänker inte berätta vad vi ska köpa för saker ifall att dom inte finns , så ni får se bilder då jag kommit hem istället - håll utkik !
Det blir nästan lite som en toalettmakeover , ta det ordligt för vi ska inte kakla om eller liknande ..

Nu funderar jag starkt på att äta lite frukost - frågan är bara vad ?
Det finns ju så himla mycket gott i vårat kylskåp och skafferi just nu , man blir ju nästan lite överhungrig när man ser alla goda mackor,drickor, frukt och pålägg - Hungrig Fraajs!


Tack för dom bra kommentarerna angående "matlistor". Jag känner att jag kanske är på rätt spår iallafall när det gäller handlingen och så .
Ni säger att ni handlar för mellan 1000-2000 och det verkar ju riktigt rimligt för vi handlade ju som sagt för strac över 1000 :- och då kommer vi förmodligen behöva handla lite småsaker eftersom - ex, schampoo,balsam,toapapper & sånt.



...jag känner mig riktigt nöjd med våran storhandling & jag SKA faktiskt börja göra matlista så det är enklare att göra maten och man sparar ju faktiskt mycket tid på att veta vad man ska laga för något .

Nej nu måste jag äta lite frukost och duscha av mig lite .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0