veckans sista..

ja , nu är veckans sista jobbpass ääääääääntligen över !
Imorn skulle jag ju , som ni kanske vet eller har läst , åkt till min mamma i Kalmar , dock blev det ändrade planer då min mamma inte är så bra när det gäller planering , så vi struntade i allt . Eller jag struntade i allt !
Blev ledsen på jobbet och att jobba blev plötsligt ännu jobbigare ..

Som tur är kvällern över nu och det är dags att blicka framåt , jag får helt enkelt försöka komma bort på andra sätt . T.ex imorgon i tvättstugan mellan 14-17.30 , med lite musik i öronen kanske ?

Nej jag vet inte ja , jag vill ju verkligen komma bort ett par dagar , men vart ska jag ?

Jag får helt enkelt se hur det blir , jag skulle villa sola .. jag säger alltid att jag "skulle vilja " sola , men endå gör jag det aldrig . Jag har ju världens chans egentligen , är ledig hela dagarna och gångavstånd ner till stan där jag brukar sola , så varför jag inte bara går och sola kan man ju fundera över . Jag är vell för lat antagligen !?

Nu ska jag faktisk kolla på TV och bara NJUTA utav att jag faktiskt är ledig i 2 veckor från och med NU.


puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan komma och bo här ;)

2009-09-07 @ 18:20:03
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0