ändrat BF.

Glömde att berätta att mitt nya bf blev den 12 september (istället för 10 september).
Känns lite drygt att bli tillbakaflyttad två dagar , men det är ju som sagt bara två dagar så det spelar vel ingen större roll. Det värsta är att sitta och ändra i uträkningen och veta att man nu går in i ny vecka på ...måndagar istället för lördagar :)
- ska försöka komma ihåg det ..

Så jag går alltså inte in i vecka 20 förns på måndag .
Inget "vecka 20 inlägg" imorn alltså .. Men kanske bjuder på lite magbilder endå , typ ikväll eller nåt!

Kommentarer
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★ - BF 25 april

När jag var på mitt RUL, så blev jag tillbaka flyttad en vecka, kändes lite surt ;p

2010-04-16 @ 22:54:18
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0