brrrr...

Man märker att klockan börjar bli "kväller" , det är inte lika skönt att ha balkongdörren på glänt längre..

Men svea gråter inte för det , hon ligger lugnt och stilla kvar och sover på mattan i blåsten. Jag själv sitter i soffan och väntar på att Thias ska komma hem , han borde vart hemma för över en timme sedan , men så blev det inte.
Mamma ska på "kalas" snart så då blir jag ensam igen, trist . Hoppas Thias kommer hem snart så att vi kanske kan ta en promenad eller åka iväg nånstans innan det blir allderles för kallt ute :)

Imorgonbitti förresten , då ska jag till tandläkaren vid 8 ( drömtiden? ) i andersberg (!!), så jag åker nog samtidigt som Thias eftersom att han endå ska jobba där . Sen efter jag vart där så ska jag kanske åka till lager 157 med min morbrors sambo..
Om inte , så hittar jag vell på nåt annat bus..

Nu måste ja fan ringa thias , sen gå en liten promenad med Svea igen ..

Kommentarer
Postat av: mikkki

Jodå, det gick bara bra.. allt såg fint ut.. Nu är det inte långt kvar till erat ultra ljud.. jag kommer i håg hur mkt man längtade till det. Räknade ner dagar och så. har varit på sammanlagt 4 st ultra ljud nu.

2010-04-12 @ 19:01:43
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0