.


Ni som undrar över "vecka 18" inlägget , lugn , det kommer lite senare under dagen:)

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

När jag hade klätt på mig och skulle ta på mig skorna såg jag en webbkamera som stack in genom en glipa mellan väggen och golvet. När jag ropade hallå och skyndade mig på med resten av kläderna försvann dom direkt. Känndes läskigt att det liksom hade suttit någon utanför dörren och filmat mig typ en kvart för jag hörde när det kom någon, som jag självklart trodde solade. Polisen skulle åka runt till solarierna och kolla lite i helgen när dom hade tid iallafall:/

2010-04-03 @ 12:30:46
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Var solar du? Vad kostar det? Letar efter ett nytt solarium som är bra men inte för dyrt så man har råd att sola regelbundet till studenten :)

2010-04-04 @ 12:23:45
URL: http://ncgustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0