filosofering.

Den svarta baddräkten matchade faktiskt rätt bra till den nya jeansskjortan , det såg riktigt somrigt ut.
Sitter fortfarande i baddräkten (..& jeansskjortan) i soffan och väntar på att nåt ska hända. Jag har verkligen riktigt tråkigt just nu..

Svea sover som en stock på mattan nedanför mig och inga nya lägenheter har kommit upp på gavlegårdarna , så jag känner mig riktigt arg , haha. Ska nog ta och väcka svea snart så att hon får en liten promenad innan mamma kommer hem, annars kan det lätt hända att hon läcker utav lycka - söthunden !

Jag har kommit på att jag drömmer om att ha en lägenhet med balkong i rätt läge , dvs dagssol. För i nulget har vi bara kvällssol och det är så tråkigt , för man vill ju kunna ligga på balkongen och sola också när man bor såhär i stan. Fast det är faktiskt rätt skönt på somrarna också när man är ute och badar hela dagarna och kommer hem och käkar middag i kvällssolen på balkongen ..
Men jag skulle ju inte tacka nej till en lägenhet med dagssol direkt .

Nog om trams, nu ska jag väcka en drömmande Svea och ta ut henne på en promenix i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0