Godmorgon!

Godmorgon/-förmiddag.
Tro inte att jag sovit ända tills nu , för det har jag verkligen inte . Här gick man upp vid niotiden och käkade frukost , därefter har jag hunnit med att tatt en lång , varm och skön dusch - så nu är jag fäsch igen !

Mamma och T ska åka iväg vid ett tiden för att flytta lite prylar med en bekant , så jag blir ensam under tiden. Har ingen som helst aning vad man ska göra , men skulle vilja vara ute nu när det äntligen är så fint väder!
Synd att alla verkar så upptagna med både det ena och det andra idag ..

Igår gick vi ju som sagt in i vecka 19 & det börjar verkligen kännas att man har lagt på sig "hela" 3(!!) kilo eftersom att allt lagt sig på magen (väger nu 62 för er som funderar) Blir riktigt jobbigt för min rygg som inte är särskilt tränad för tillfället ..:)
Men jag ska börja träna upp mig själv så jag tar mig hel och frisk igenom det här , för det vore ju toppenskönt. Ingen soffpotatis i sommar för min del inte !


Tjingeling på ett tag

Kommentarer
Postat av: sandra

Hejsan! bra blogg =). är själv gravid går in i vecka 15 i morgon.. har du nå tips på bra träning under graviditeten? kram

2010-04-11 @ 14:37:02
Postat av: mikki

Jag hade gått upp över 15 kg i i den vecka som du är nu..

2010-04-11 @ 15:09:55
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: rosi

jag väger också 62 kg & är i vecka 23 :P bara gått upp ynka 2 kg ..

2010-04-12 @ 13:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0