grilldag i brunnsan.

Nu har jag precis kommit hem efter en heldag ute hos pappa med min syster plus några vänner till henne .
Vi har grillat korv och därefter gick vi hem till pappa så att Svea och en annan hund kunde få springa av sig lite..
Thias kom dit till pappa med svea nästan direkt när vi andra hade kommit tillbaka dit efter att ha vart vid sjön och grillat.
På vägen hem svängde vi förbi ikea en sväng jag och T , vi kikade hur mycket spjälsängen vi ska ha kostade plus att vi kollade lite i fyndhörnan om det fanns något kap , men det gjorde det tyvärr inte .

Jag såg förresten tussilagos idag , hur många som helst . Måntro att man blev lycklig , våren närmar sig med stormsteg verkar det som.





Nu ska jag slänga in lite vitlöksbröd i ugnen och sedan slå på en film tillsammans med min älskade pojkvän,
- den ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0