haha.

Nu börjar det fanimej spåra ur bland kommentarerna !
Den som skrev det jag la ut i det senaste inlägget verkar ju ha nå allvarligt jävla fel , jag blir så jävla ..
aa , jag vet inte , skrattretande skulle jag vilja säga =D
Har kollat upp ditt Ipnummer och nu konstaterat att du ("moa") kommer i från GIMO i sverige & eftersom jag anser att jag inte känner dig eller vill ha med dig att göra så är du nu blockerad ifrån att besöka min blogg i framtiden.
- Bra va ?

Kom tillbaka när du börjar beté dig & då med en bättre attityd =)



Kommentarer
Postat av: mikki

Hur gjorde du för att kolla ip nummer ? Lär mig...!

2010-04-08 @ 18:19:51
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Plutten

Frida! :O Hon eller han, ja denna Moa, hon har nog hittat in från mej till dej. För jag har haft en idiot som förföljt mej o verkligen tryckte ner mej med en massa skit:O FRÅN GIMO! Måste ju vara samma... bra att du la ut var denne moa var från iaf, så gjorde jag med, o har inte fått en kommentar sen dess;)

2010-04-09 @ 19:55:02
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0