Inköpslista till lillkotten.

För min egna skull och minne så tänkte jag skriva upp lite behövliga saker som har/ska inhandlas innan lillkotten kommer till världen. Ni får mer än gärna påminna mig om saker jag glömt/som ni tycker fattas.

Till bebis

· Vagn ( skötväska,regnskydd )

· Bilbarnstol
· Bärsele
· Hoppgunga
· Spjälsäng (täcke,kudde,madrass,spjälsängsskydd,kisslakan)
· Skötbord
· Nappar
· Nappflaskor
· Filtar
· Bjölor, oljor, salvor ,tvättlappar

· Badkar
· Klädförvaring
· Fårfäll 2 st
· Trävagga
· näsdroppar

· Strumpor,sockor
· Bodysar
· Mössor
· Byxor
· Tröjor
· Overall

· Dreggelhaklappar

Till mig

· Amningsbh
· Amningspump
· Amningslinnen
· Amningsinlägg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0