sista april.

Det har vart en jättemysig sista april hittills . Vi hann bara vakna inann det blev dags att åka ut till järbo till morbror min och hans tjej , så vi åkte och hämtade en annan vän först innan vi åkte och handlade chips o sånt på willys för att sedan bege oss ut till järbo. Vi stannade på en hel del ställen på vägen ut må jag säga , först willys då , sen i valbo för att hämta öl , sen i sandviken på rusta,dollar och icamaxi.
Jag och thias gjorde världens kap , en picknickgrill med frysväska och allting för endast 149:- , så imorgon ska vi åka på picknick till boulongen och grilla korv om det blir fint väder ..

Snart kommer det lite mera folk ut hit och då ska det lekas lekar , typ femkamp och kubb . Sen ska vi grilla och lyssna på ebbagrön haha. Alla ska vell dricka utom jag antar jag , tillochmed thias blev sugen på att dricka så han ska nog också göra det . Själv får jag vell agera fyllechaffis eller nåt ..
Vi ska iallafall åka hem ikväll :)

Nu ska jag kika runt lite ! hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0