sumering av gårdagen..

Hade fullt upp under heeeeela gårdagen så det blev inte allt för mycket uppadtering här inte..
Först var vi nere på stan jag och thias , väl där så mötte vi hans lillasyster som var påväg hem till valbo , men vi övertalade henne att hon skulle gå med oss och åka med oss ut till valbo sen ..
-sagt och gjort..

Vi gick till seafun sen punkt26 (där hittade thias en jättefin keps som han köpte) , sen gick vi vidare till Lindex eftersom att jag skulle ha köpt en svart amningsbh , men det blev inte så . Jag orkade inte prova den och den var inte i samma model som den jag köpte tidigare så det var ingen idé att chansa på strl heller .

Vi gick in på stadium och köpte en Peak keps till Thias pappa som han sedan fick som "välkomstpresent". Sen åt vi även på Mcdonalds alla tre , supergott .
Ska lägga ut bilder i nästa inlägg på det jag har köpt dom senaste dagarna så ni får en liten bättre inblick.

När vi hade ätit klart så promenerade Thias hem och hämtade bilen och jag och hans lillasyster stannade kvar på staden eftersom att vi ville kika på Gina och cubus också och det var vell en jäkla tur , för på cubus hittade jag en jättefin overall till bebisen som kan användas i höst , vinter och vår. SUPERBRA !
Men som sagt , jag lägger ut bilder i nästa inlägg ....

När thias kom för att hämta oss så fick han vänta en stund eftersom att vi stod inne på cubus , men det dog han inte utav , vi kom iallafall iväg tillsist till valbo . Där fikade vi ost och kex och skålade med champanje - jag drack hallonsoda , haha .
Sen fixade T´s lillasyster mina naglar . Vi skulle ha fixat med "tippar" o sånt  , men det blev bara fransk manikyr eftersom att jag var så jädrans trött och behövde hem och sova :(
-Men det blev jättefint ! tack pullan




VÄLKOMMEN HEM PETER
äntligen blir allt som det ska




Kommentarer
Postat av: Aremelisa

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2012-02-03 @ 10:58:58
URL: http://aremelisa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0