svar till anonym.

Anonym om phu..:
Skönt med lite ansiktsmasker och så!Tänkte bara fråga..Dina tatueringar,var du inte orolig när du skulle göra dom? Typ den på magen att den skulle bli sne? Tycker initialerna är skitfina ochså =)

svar: ja , det var jätteskönt med ansiktsmasken osv.
När det gäller mina tatueringar , speciellt den på magen , så var jag inte orolig alls . Jag gjorde den på en studio här i gävle och som alla andra så får man ju kolla först hur den blir eftersom att dom klistrar dit den där den kommer att sitta , så jag var inte orolig alls :)
När det gäller Thias initsialer på min vänstra handled så var det lite tvärtom . Vi gjorde dom i thailand och båda visste att den kunde bli lite hursomhelst , men det är ju lite det som är grejen när man tatuerar sig utomlands.
-Men jag är nöjd , med alla mina tatueringar . :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer ju få canser om ja gör de ida igen :p ska gå ne ti stan o kolla me gymet o så nu tänkte ja :) men imon ;)

2010-04-06 @ 10:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0