1 ynka månad.

Tänk , det slog mig just , idag är det bara 1 ynka månad kvar till beräknad förlossning - 1 ynka månad !!
Förhoppningsvis slipper jag vänta längre än så , längre än till den 12 september alltså (beräknad förlossning). Men som det känns just nu så känns det som om jag kommer föda lite tidigare (peppar peppar).
Men går jag över så är vell inte det hela världen heller , bara den kommer ut , frisk och kry.

Jag frågade förövrigt barnmorskan idag vad hon trodde att det skulle bli för någonting , dvs flicka eller pojke. Hon ville först inte säga/gissa med tanke på att hon hade fel i princip varje gång hon hade gissat . Men efter ett tag bad jag henne bara att gissa & hon gissade tillslut på en liten flicka. Så nu är thias yttligare en på sin sida.
Men som jag sagt ett flertal gånger , det spelar ingen som helst roll . Men det är roligt att veta vad andra tror.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0