Äntligen internet !

äntligen fungerar internet igen !
Så nu kan jag blogga som folk igen . Vi vaknade iallafall rätt sent här hemma , ungefär halv 11 tror jag det var. Men det var himla skönt att sova ut tillsammans med T som är ledig även idag .
Men imorgon blir det andra bullar , då jobbar T och jag blir hemma själv igen (eller svea är ju också hemma).

Har inga planer för idag mer än att åka och köpa nya rakhyvlar , intressant jag vet . Annars blir det nog bara till att sitta inne och glo på film , för det är ju verkligen filmväder idag , hualigen. Men det är endå lite mysigt att sitta inne med tända ljus och ett stort skönt täcke  - håller ni inte med ? fast lite mera sommarvärme skulle ju inte skada.


'
Bebis ligger just nu och sover (som vanligt vid denna tidpunkt). Den verkar vara en riktig nattuggla , för den är i pincip bara vaken på nätterna eller när jag som minst vill att den ska vara vaken och sparka på mina revben. Men inte gnäller jag , snart är ju våran älskade kotte här.


Kommentarer
Postat av: Rasmuskaisa

i love this page keep it up.

2011-01-05 @ 09:39:28
URL: http://rasmuskaisa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0