bad , men ingen film.

Det blev lite ändrade planer med filmen i badet som jag skrev om tidigare.
Vi badade , men vi skippade filmen eftersom att man inte orkar ligga så länge i badkaret endå. Filmen är ju över två timmar lång ..

Istället tände vi lite doftljus och låg och pratade bebisnamn och bara var..
När vi tröttnat på att bada gick vi upp , lagade mat och gjorde matlådor för hela veckan (åt thias). Det fick bli hemmagjorda köttbullar och spagetti , sen blev det även en låda med pasta och baconsås för variationens skull.

När vi var klara med matlådorna åt vi upp det som blev över , thias åt köttbullar och jag åt baconsåsen... & spagetti förstås. Samtidigt kollade vi på ett par avsnitt utav vintergatan , som vi alderles snart ska lägga oss i sängen och kolla på också . Jag är så himla trött så jag kommer nog att somna på direkten.
Det typ "ilar" och drar i mitt bäckenben , riktigt obehaglig känsla faktiskt ! Någon som vart gravid som kännt samma sak?

Puss och godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Mikki och Milo

Hade samma känsla.. Det är när barnet tränger ner eller kommer åt en nerv.

2010-08-16 @ 22:14:42
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0