blåslagen.

Idag när jag vaknade kände jag mig helt slagen , jag var verkligen trött som om jag hade vart uppe i flera dygn i sträck. Hela kroppen gjorde ont och det kändes som om någon hade slagit mig blå.
-Endå var klockan 11 (?)
Bebisen trycker på och när jag var ute med svea på promenad fick jag verkligen veta att jag lever . Det tröck som bara den neråt och samtidigt sticktes det och var riktigt obehagligt . Endå kan jag inte låta bli att bli överlycklig när någonting sånt händer , då vet man ju att "snart så" !

Nu sitter jag iallafall framför teven och glor på nå skit , för det är ju verkligen bara skit på teve nu för tiden. Ska nog slå på Planet 51 istället eftersom att jag somnade till den igårkväll .
Så får det bli !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0