ett jädra flängande.

shit vad vi har flängt runt idag , ni skulle bara veta ..
Jag tänkte inte gå in på det närmare just nu , utan ni får hålla er tills imorgon , men vi har iallafall lyckats köpa ett köksbord - efter mycket om och men ..och strul.

Vi har hunnit montera ihop det och vi är så jäkla nöjda (ni ska få se imorgon).

Har även haft besök nu på kvällern utav syster min , lillebror och mamma . När dom åkte , dvs runt halv 11 så tog jag och thias med svea ut på en promenad , eller så tog svea och thias ut mig på en promenad . Fyfan vad jobbigt det var och satan i gatan vad ont jag fick. Vi ställde timer på min mobil och skulle gå sammanlagt 30 minuter utan att stanna , jag klarade nästan 15 , sen blev jag tvungen att vila lite . Men jag är nöjd endå ..
Vi kom in allderles nyss så nu ska vi bara varva ner lite innan vi kryper ner i sängen för att sova .

Imorgon vid 10tiden kommer min lillebror hit på besök , han ska stanna här tills han ska ta tåget "hem".
Älskade lillebror.

Men som sagt , bilder på bordet imorgon & en liten närmare förklaring på allt flängande..

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0