Första blöjorna - check!

Efter att vi vart hos min syster och hennes sambo så åkte vi till willys som ligger rätt nära där dom bor , vi tänkte handla lite småsaker till kylskåpet som juice , yoghurt och sånt - men även blöjor !
Vi tänkte bunkra upp med lite olika blöjor för att sedan se vilka VI tycker är bäst för VÅRT barn , för alla barn är ju olika och därmed kanske inte alltid ex. pampers är bäst.

Vi valde att köpa liberos blöjor (eftersom att dom flesta jag pratat med rekomenderar dom före pampers) , dom allra minsta , dvs 2-4 kg . Vi köpte ett sånt paket så får vi se sen hur dom är. Vi tänkte köpa ett 3-6 kg också , men dom var tydligen slut oturligt nog , men vi får köpa sånna sen på det andra willys uppe på söder ..



För er som inte vet det så var jag en riktig bjässe när jag föddes , dvs 4320 gram för att vara exakt.
Så vi vill inte köpa fler än 1 sånt där paket ifall våran bebis också blir en bjässe..




Gud vad vi längtar efter dig älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0