full rulle .

har inte hunnit med att sitta vid datorn på hela dagen.
Först sov jag rätt länge , sen diskade jag och grejade innan t kom hem från jobbet . När han väl var hemma så badade vi tillsammans och därefter kollade vi lite på vintergatan. När klockan blev typ 5 så åkte vi hem till min syster och hennes tjej där vi kollade på bilder från deras utlandsresa i malaysia , skitfina bilder ! Vi stannade kvar där till runt 9tiden innan vi åkte hem .

Nu är vi hemma igen och har kollat på lite fler avsnitt av vintergatan men ska allderles snart sova . Båda är skittrötta!

Imorgon blir det en ensam dag igen , shit vad helgerna går fort .. dagarna också för den delen !
Fick en kommentar från någon anonym själ som ville att jag skulle lägga ut fler bilder .. och visst , det kan jag vell göra nu när jag äntligen har en fungerande systemkamera . Dock inte just nu , för nu måste jag verkligen sova. Har förvärkar hela tiden och det tär på kroppen måste jag säga ..

Kan vell försöka knåpa ihop nå kul att knäppa på imorgon ,för själv känner jag mig inte så fräsch så att jag vill vara med på bild bara sådär ;)



Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0