gårdagens fynd.

Efter besiktningen igår åkte jag hem till mamma min på söder , vi satt och pratade lite och hon kände lite på min "gigantiska" mage. Efter ett tag bestämde hon och hennes sambo sig för att åka till valbo och fördriva tiden lite innan dom skulle hälsa på oss , så jag passade på att åka till dollarstore så länge . Kände att jag inte orkade åka enda till valbo bara för att "fördriva tid" plus att jag endå ville till dollar och kika om dom hade fått in något nytt.



Så jag åkte dit , ensam förstås. Hittade en hel del braiga saker ..

Tvätt"korg" 100:-
Perfekt nu när vi ska köpa egen tvättmaskin , så slipper tvätten ligga i ikeakassar och liknande . Den här kan man ju trotsallt ha framme hela tiden utan att det ser stökigt ut.
Den är liksom uppdelad på två så att man kan lägga mörk tvätt i ena halvan och ljus i den andra . Helt perfa om ni frågar mig !
(fanns även i andra färger)



Svart spjälsängsskydd
200:-
Spöket Laban tvål 20:-
hälstrumpor 50:-/7 par
Påslakan/örngott "bebis" 50:-
hundben

Jag hade helt glömt bort att jag skulle få skatteåterbäring . Har vell väntat så länge så jag har glömt bort. Men nu har jag iallafall fått den och jäklar vad bra tajming säger jag bara .
Blir vell kanske valbo en sväng senare idag eller imorgon och kika om dom har nå billiga gummistövlar . Kände verkligen igår att jag skulle behövt ett par då mina björnborg blev helt DYNGSURA.

Ska även köpa nå fint till thias , schyy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0