Godmorgon!

Godmorgon! antar att ni börjar vänja er vid att jag inte går upp förns vid den här tiden , om inte - gör det !
Inatt har vart en fruktansvärd natt , för att inte överdriva . Jag har haft "mensvärk" hela natten och legat och vridigt och vändt på mig utan att kunna få sova ..
Thias därimot har sovit som en stock , men det förstår jag med tanke på hur mycket han jobbar.

Nu är han och jobbar igen , men kommer vell hem igen om en timme ungefär.

Just nu sitter jag och äter lite frukost och känner mig död , känns som jag inte sovit en blund på hela natten. Ska nog passa på att vila lite innan T kommer så att jag är pigg sen när vi ska till syster min .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0