inlåst - då passar man på !

Thias "låste" visst in mig på toaletten .
Eller ja , han skurade i hallen utanför så jag fick inte komma ut därifrån. Så då passade jag på att färga ögonbryn/fransar , och även vaxa mig under armarna . Så nu känner jag mig riktigt fräsch !
Man får inte vara dum eller.


Har förövrigt fått komma ut från toaletten nu så nu sitter jag inne i vardagsrummet istället.



Ska allderles strax gå ut till bilen och hämta våra Ikeakassar med jackor och skor från gamla lägenheten så jag kan sätta på mig joggingskor ifall att vi ska ut och gå. Det är ju inte allt för bekvämt att gå i badtofflor eller gummistövlar om man ska gå en liten längre sträcka haha. Hoppas bara jag får i fötterna i mina joggingar , dom är ju lite svällda och så ibland. Fast det ska nog gå bra !

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0