kick ass.

Det blev inte så många filmer direkt , vi hann bara kolla på 1 - kick ass - sen så började det så mycket bra på teve , eller ja , wipeout och livet på BB .
Nu har livet på BB precis slutat så nu ska vi ställa in datorn i sovrummet och kika på Planet 51 , en familje/barnfilm. Jag kommer garanterat att somna , jag är helt slut . Känns som jag har tränat flera timmar i sträck fastän jag i princip bara har suttit eller legat ner hela dagen.
Men man får ju inte glömma att jag faktiskt är höggravid(!) nu , HÖGGRAVID? , hör ni hur det låter . Jag tycker jag nyss blev gravid . Det låter helt overkligt i mina öron att jag bara har 39 dagar kvar till beräknad förlossning.
Snart ligger vårat älskade barn på mitt bröst helt nykläckt , jag längtar så jag håller på att spricka . Och jag längtar ju inte direkt mindre utav att kika på alla förlossningsprogram..

Nej , nu får det allt bli en kvällspromenad med Svea innan vi ser filmen/sover.
Imorgon jobbar T igen så då blir det som "vanligt" igen , tråkigt och ensamt. Men snart är det ju helg igen !

Godnatt mina vänner

Kommentarer
Postat av: bella

vi kan hitta på nåt nån dag så du slipper va ensam hela dagarna. :D jag är arbetslös så jag gör ingenting fram till att bippo slutar jobba! hehe. Om du har lust alltså. :)

2010-08-05 @ 00:11:01
URL: http://bellalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0